Mediastrategie
Optimaliseer je kennis

Mediastrategietraining bij jouw bedrijf

 

Een interactieve training, bomvol met voorbeelden uit de praktijk

Wat is de doelstelling van de campagne? Hoe maak je een geïntegreerde strategie? Hoe zorg je voor consistentie in je advies? Wat is het belangrijkste inzicht en hoe vertaal je dat door in je aanpak?

Hoe komen mediabureaus tot een advies? Deze kennis levert dit al snel een productievere samenwerking op tussen bureau, adverteerder en uitgever.

Na het volgen van deze training ben je in staat deze vragen vol vertrouwen te beantwoorden:

- Hoe bepaal ik mijn doelstellingen?

- Hoe definieer ik mijn doelgroep en subdoelgroepen?

- Hoe vind ik de beste doelgroepinzichten?

- Hoe bepaal ik de communicatietaken?

- Hoe bedenk ik een opvallend en effectief media-idee?

- Welke mediakanalen kies ik voor mijn campagne?

- Hoe en welke resultaten meet ik?


Ruim 20 jaar in mediacommunicatie heeft mij veel geleerd en die kennis, inclusief heel veel voorbeelden uit de praktijk draag ik graag over aan anderen. Deze training is geschikt voor:

- Mediabureau consultants

- Account managers van uitgevers/publishers

- Product/brand/marketing managers bij adverteerder in grootbedrijf en MKB


Locatie:

Deze training geef ik online of in een live setting bij jou op kantoor

Groepsgrootte:

1 - 20 personen

Dagdelen:

In een training van één dagdeel behandelen we alleen de theorie. 

In twee dagdelen combineren we de theorie met een uit te werken case. 

Investering:

Ik bied deze trainingen aan tegen een zeer competitieve prijs gebaseerd op een staffel van het aantal deelnemers.