Mediastrategie
Optimaliseer je kennis

TRAININGEN

Het medialandschap verandert continu. Digitalisering zorgt voor een breed scala aan mogelijkheden en vakkennis wordt steeds specialistischer binnen zowel full-service als gespecialiseerde bureaus. Ook zijn steeds meer specialisten actief bij adverteerders en uitgevers (publishers) zelf.

De basis van marketing-communicatie en mediastrategie blijft echter gelijk. In deze drukke, snel wijzigende wereld is echter niet altijd veel tijd om nieuwe collega's een dergelijke basis mee te geven, door tijdsdruk of andere prioriteiten.

Terwijl het woord basis al genoeg zegt. Basiskennis over de aanpak van communicatie in media is evident voor een goed strategisch advies. En leidt tot veel effectievere en creatievere oplossingen.

Ruim 20 jaar in mediacommunicatie heeft mij veel geleerd en die kennis, inclusief heel veel voorbeelden uit de praktijk draag ik graag over aan anderen. Mijn door de jaren heen ontwikkelde mediastrategietraining is geschikt voor:

- Mediabureau consultants

- Account managers van uitgevers/publishers

- Product/brand/marketing managers bij adverteerder in grootbedrijf en MKB

Mijn voorkeur gaat uit naar een live setting, maar ook online trainingen via Teams of Zoom zijn mogelijk. De training geef ik 1-op-1 en aan groepen tot circa 20 personen.

Een goed mediaplan bevat altijd minimaal één mediacreatief idee. In mijn brainstormworkshop leer ik je hoe je tot deze ideeën kom.


Bekijk de Top Course Media Strategy

Bekijk Mediastrategietraining                                                            

Bekijk Brainstormworkshop